četvrtak, 7. srpnja 2016.

Supermanu ne treba modernizacija

Dajte pogledajte ovog papka s kojim se Superman rukuje:
Sramota. To je kadar iz stripa Animal Man #2, izdanog 1988. godine. Vjerovali ili ne, ovaj užas koji naslovni junak nosi je tada bio zadnji krik superjunačke mode. "Jakna i zaštitne naočale, buraz! Tako kewl!"
Kako je jedan kolumnist ukazao, Superman je, s druge strane, tada bio kritiziran zbog svojeg kostima, koji je bio prozvan zastarjelim i bezveznim. No gledajući taj kadar skoro trideset godina kasnije, Animal Man izgleda kao hrpa dreka, dok je Superman klasično ikoničan kao što je uvijek i bio.
Jasno da mu je kostim blentav, to je strip za djecu! Ali djecu svih uzrasta :)
Situacija je danas, međutim, nešto drugačija. Da, opet se referiram na Supermanove slavne "gaće". U novim stripovima ih je izgubio, te time lišio svijet pun amaterskih komičara budućih fora o tome kako ne zna da gaće idu ispod hlača. No ja bih postulirao da je novi kostim neusporedivo gluplji što se tiče materijala za porugu:
Radije bih da mi superjunak nosi gaće preko hlača, nego remen na trikou!
Naravno, ni to nije najnoviji kostim - čini se da se Superman toliko naviknuo na komfor gaća ispod hlača da ovih dana ide u akciju noseći jednodjelnu piđamu sa stopalima:
Šalu na stranu, nove odore su najmanji problem od toga što rade sa novim Supermanom, no osobno mi se nisu nikada sviđali ti hi-tech space age kostimi. Nekako mi je uvijek bilo drago vidjeti klasično odjelo jer sam volio zamišljati da nakon ozbiljnijih šora Clark ode svojoj staroj majci da mu ga pokrpa. Tko mu krpa ove plastične uniforme? Batman?

Nema komentara: