nedjelja, 29. prosinca 2013.

White & Nerdy

I tak, snimili su fantasy film prema povjesnom incidentu znanom kao osveta četerdesetsedam ronina. Unatoč CGI zmajevima i demonima kojih je prepun, jedino mitološko biće koje izgleda doista neuvjerljivo je bijelac samuraj.
Ovakva bi mi stvar inače jače išla na živac ali sad nije toliko bitno jer je to najmanji problem koji mori ovaj film. Kao prominentnije bih mogao izdvojiti to da je Ronin 47 žestoko sranje i da je bez sumnje najdosadniji i najgori film koji sam ikad imao nesreću pogledati u kinu, uključujući Harry Potter serijal. Bože sveti, koje smeće.

Broj komentara: 8:

Biuk kaže...

upravo toga što pišeš sam se i bojao. mislim, ne baš bojao jer ga nisam ni mislio gledat. (uopće)

Mejo kaže...

Onda si pametniji od mene, ja sam išao po logici da je će film sa zmajevima unatoč svemu biti barem donekle fora. Jok!

Biuk kaže...

ma kaj bi ja bio pametniji. kad inače vidim ovak nekaj, obično se guštam: "ovo će bit glupo i zabavno! to se traži!" i slične reakcije...ali u zadnje vrijeme nisu stvari glupe i zabavne nego glupe i dosadne. a kad je film ovakvog tipa dosadan, to je najgore što se gledatelju može desit

Mejo kaže...

Znaš kaj, isplati ga se pogledat kad dođe na internet čisto da vidiš svojim očima koje smeće napraviše.

Maxim kaže...

Bar imaš pobjednika među najgorima za 2013-u. :)

Ja sam ove godine pogledao zapravo malo novih filmova, al najgoreg sam odgledao neki dan. Lone Survivor. Glume Marky Mark, Fatos Bećiraj i Krojač Kiča. Užas.

Mejo kaže...

Da, imam, zove se Man of Steel :)

A Fatos Bećiraj foru, maksimalnom trudu unatoč, ne kužim. Eric Bana?

Maxim kaže...

Yep, jebiga, te fore možda samo Biuk kuži od domaće stripske ergele. My bed.

Mejo kaže...

Sad znam kak je kad ja opalim po D&D forama.