četvrtak, 19. ožujka 2009.

Crtež iz kafića.


Nastao u 15 minuta, što ne opravdava potkoljenice zbog kojih bi me se profesor akta odrekao kada bi ih vidio. Danas počinje igrati film Watchmen u hrvatskim kinima. Kao što svi iole informirani znaju, to je film čiji su producenti masno platili prava da koriste naslov Mooreova stripa. Razlozi zbog kojih će ovaj film podunfati tucet kara su prebrojni da bi ih sada sve imenovao, ali ću ga unatoč tome pogledati jer mi je bezveze samo progutati ovaj gnjev koji gajim od kad sam čuo da ga snimaju. Opet čitam strip da se podsjetim zašto je Zack Snyder postao moj osobni Uwe Boll, i moram vam reć, briga me volite li stripove, jeste li dimnjačar, astrofizičar, putnik kroz vrijeme ili nindža krmača, ovo moraju pročitati svi. Savjet koji prvenstveno upućujem Zacku Snyderu.

2 komentara:

Anonimno kaže...

meni si rekao da ne smijem pročitati ovaj strip!

Hipokrit :P

Mejo kaže...

Da ne smiješ pročitati Watchmen?
Vjerojatno je došlo do nesporazuma, možda sam preporučio distanciranje od filma. Naime, podunfat će tucet kara.