četvrtak, 3. prosinca 2015.

Batman IV: Man of Steel v. Superman

I tak, na intenret su došla dva nova foršpana za onaj film. Ili bolje reći dva upozorenja. Prvi mi se dopada utoliko što se izgleda "Superman" jednako gnuša biti u tom filmu koliko i ja dok o njemu razmišljam. Drugi je zanimljiv jer se čini kao pokušaj WB-a da ubace trunku humora u taj čemer. Čak kao da su probali "Supermana" učiniti malo civiliziranijim s onom izjavom: "Stay down! If I wanted it, you'd be dead already!" Valja, naravno, uzeti u obzir da bi "Superman" također mogao mirno pričekati dok Batman na njega ne pošalje cijeli svoj arsenal šurikena i spreja za morske pse, te mu potom objasniti da se ponaša kao dijete. Ali valjda Metropolis može preživjeti još jedno rušenje do temelja.
Mrzim sam sebe što upadam u ove klopke. Svaki put kada pogledam te najave ili ih linkam na blogu da drugi kliknu na njih, samo pomažem tom stroju koji radi ruglo od nečega do čega mi je toliko stalo. Oprosti što sam dio problema, Supermane, no ne mogu odvratiti pogled dok te tako blate! Gle što su ti učinili!

Nema komentara: