subota, 21. studenoga 2015.

Stari dugovi

Danas u podne počinje šesto hrvatsko izdanje 24-satnog crtanja stripova. Puno sreće i uspjeha svima uključenima, među njima i meni. Sviđa mi se ova manifestacija i rado na njoj sudjelujem, već šesti put za redom.
...Samo, to nije istina. Davne 2010. godine, kada se ova manifestacija u nas premijerno održavala, zapravo nisam sudjelovao. Pojavio sam se na Macanovu molbu ne bi li se činilo da ima više ljudi kad nas novinari dođu slikati. Nacrtao sam samo naslovnicu stripa koji nije imao priču, te se potom pokupio i otišao na koncert. Unatoč tek simboličnom sudjelovanju, dobio sam bedž, poprilično nezasluženo. Dosta mi je žao što sam otišao, i ne samo zato što se više ni ne sjećam koji je koncert bio u pitanju. Godine su prolazile, a mene je uvijek pomalo zanimalo kakvu bih priču smislio na tadašnju zadanu temu, "prva ljubav", da sam ostao crtati. E, pa, nedavno mi je scenarij i pao na pamet! Doslovno prva ljubav! Nacrtao sam ovaj strip ne kao nadoknadu onoga što sam fulao, već da opravdam bedž koji sam ipak dobio, te kao ispriku svima tada prisutnima što se nisam ostao družiti. 24-satno crtanje je jebena stvar, nemate ni pojma dok ne probate.

4 komentara:

Domigorgon kaže...

Opa, strip iz vedra neba! Tako treba! :D

I sviđa mi se kad očijukaš sa realizmom. :P

Mejo kaže...

Sa svime ja očijukam :P

Bob kaže...

Fakat je dobar. Ima sjajnih momenata.

Mejo kaže...

Zahvaljujem :)