ponedjeljak, 1. veljače 2010.

Best of the najbolje! #1

Primjetio sam da je svatko tko ima pristup internetu napravio ovakav ili onakav popis najboljega u proteklom desetljeću. Zanimljiv trend, a još ga zanimljivijim čini to što su apsolutno svi fulali! Evo istinskog popisa hvalevrijednih stvari u kojima uživasmo zadnjih deset godina, od čovjeka koji vam je preporučio Outlandera! O, da!
Počinjemo s najlakšom od svih kategorija, a to je naravno
NAJBOLJI FILM!
Drago mi je da mi je barem po pitanju filmske industrije u novom mileniju posao maksimalno olakšan. Najbolji smo film dobili još 2002. godine i od onda uspješno odoljeva testu vremena. Ne dvojim da će jednoga dana biti cijenjen kao jedan od dragulja sedme umjetnosti uz velikane poput filmova Građanin Kane, Schindlerova lista ili Casablanca, budući da se već pokazao daleko superiornijim od navedenih. Film u pitanju je, naravno, Jackass: The Movie.

Nepošteno je Jackass: The Movie ograničiti samo na ovo desetljeće budući da se, doista, radi o najboljem i najkvalitetnijem filmu uopće. Neočekivano poetičan, utro je put i postavio cilj svima koji pretendiraju napraviti išta hvalevrijedno. Bez šale, branit ću ovaj film do smrti i što se mene tiče, Jackass je napravio revoluciju u filmu u ovom desetljeću, ne ono sranje.
Nastavci Jackass Number Two i Jackass 2.5 su isto dobri i preporučam ih za ugodno popodne s obitelji, ali ono što mene posebno veseli je to da će Jackass izgleda dominirati i predstojećim desetljećem. Naime, za 15. listopad ove godine je zakazana premijera filma Jackass 3D. Tooo!!!

Nema komentara: