nedjelja, 5. srpnja 2009.

???


Ne može spontanije od ovog.

Broj komentara: 10:

Domigorgon kaže...

Baš fora. :)

Unknown kaže...

Odlicno ti je ispalo :)

dzuka kaže...

odlicno! : )

Mejo kaže...

Okej... Hvala u svakom slučaju, meni se međutim uopće ne sviđa :)
Jedna od životnih konstatni pretpostavljam.

Domigorgon kaže...

Asocira me malo na Spelljammer, ali ne moraš u tome tražiti neki značaj. ;P

dzuka kaže...

ne znam kaj brijes, zakaj ti se ne svidja. crtez je odlican.

Mejo kaže...

@ Dommy - Budući da je Spelljammer "Sve!! U SVEMIRU!!!", ne mogu reći da sam ovim iznenađen :)
@ Dzuka - Jer je anatomija na drogama ali to nije ni bitno budući da sam crtež napravio dok sam jeo sladoled. Nasumičan je i nedosljedan i radio sam ga iz refleksa, ali je dobio pohvale kakve nisam dobio nikad za išta što sam radio svjesno. To mi govori da ako hoću biti uspješan crtač ičega, prvo se moram podvrgnuti lobotomiji. A mrzim lobotomije. Fuj su :)

Miki kaže...

da se i ja pridruzim...
Nisam bas kompetentan ali crtez ti je sjsjan i svi tvoji komentari govore da si djelom u pravu: nemoj u bolnicu ali ne razmisljaj i pusti ruku da ti radi. Moje je iskustvo da dobri crtaci rijedje nastaju razmisljanjem a vise crtanjem... Opusti se i navali!

Mejo kaže...

Ali ne želim crtati gej vrapce! :)

Miki kaže...

Zasto gay? Mozda je samo dekadentan vrabac!