četvrtak, 1. studenoga 2012.

Pas mater!

Iako je u početku bila riječ o najobičnijoj ljenosti, razlog zapuštanja bloga je u zadnje vrijeme valja tražiti u tehničkim poteškoćama. Tehnologija se opet urotila protiv mene pa nisam u prilici skenirati stvari, niti imam pristup photoshopu. Sva sreća da imam prijatelje, pa dok se situacija ne riješi, na blogu će nicati stvari skenirane i obrađene drugdje. Recimo na primjer, ovo:
Crtež je to koji sam na CRŠ-u ovaj vikend napravio Shuckeyu, zahvaljujući čijoj dobroj volji imam što staviti na internet danas. Lako moguće da će neki čitatelji temu crteža prepoznati kao motiv iz stripa Vekovnici, na kojem sam nedavno radio, te je također moguće da neki čitatelji ne znaju kako se taj posao priveo kraju.
Vekovnici su gotovi! Hvala Marku na prilici i Dinu na volontiranju, te hvala svima koji strip pročitaju kad izađe. Na danom linku već neko vrijeme možete vidjeti isječke iz mojeg doprinosa serijalu, a budući da su u dotičnoj epizodi glavni akteri psoglavi, i da imam još hrpu neobjavljenih skica i bedastoća, odlučio sam ih objavljivati jednu po jednu popraćene groznim kalamburima i prigodnom glazbom. Woof! Woof!

Nema komentara: