nedjelja, 11. studenoga 2012.

Genius, billionaire, playboy, philanthropist.

Kruni za sretan mu rođendan.
Farbao Dino, isto Kruni za rođendan.

Broj komentara: 11:

Domigorgon kaže...

Stane li ta glava u tu kacigu? :)

Mejo kaže...

Hoho, tu sam te čekao. Dino, bi li ti odgovorio čovjeku?

Unknown kaže...

Ne znam čemu ovaj repost Mejo! Nadao sam se da ćeš staviti neofarbani crtež da ljudi vide prije i poslje. :)

Hvala na pitanju Domagoj, zanimljiva je stvar s tom glavom ta što uopće ne pripada ovome tijelu. Crtež Iron man odijela bio je nadasve modularan, u duhu napravljen za našeg prijatelja Krunu naravno, ali spreman primiti biločiju glavu.

Glava kao takva sama po sebi ne posjeduje fiksnu dimenziju budući da je sloj u photoshopu i time promjenjiva. Za razliku od ostatka crteža, mimetička je, tako da ju moramo shvatiti ne kao simbol već reprezentaciju osobe.

Ova je slika počela kao kolaž i kao takva bi trebala biti shvaćena. Stavljanjem mimetičke glave u većinom simboličnu sliku htjeli smo naglasiti razliku između ta dva pojma; čovjek i stroj, mimetička reprodukcija karakteristična stroju i simbolička karakteristična čovjeku od početka umjetnosti. Nije slučajnost da je ta glava jedina organska tvar koja je prikazana.

Umjetnost je, prijatelju, umijeće naglašavanja pravih stvari, tako da bi bilo nadasve apsurdno prilagoditi glavu veličini kacige.

Nadam se da si zadovoljan odgovorom.

~Dino

Mejo kaže...

Što će reći da mu nisi dovoljno smanjio glavu kad si spajao ta dva crteža :P

Unknown kaže...

Ako se dobro sjećam, ti si namjestio veličinu. Jedino što sam ja napravio jest pomaknuo ju malo gore. :)

Plus, na papiru ti je bila daleko veća od tijela. :p

Mejo kaže...

Je li bitno da je veća na papiru ako sam ja namjestio veličinu u photoshopu? Sumnjivo mi je ovo.

Unknown kaže...

Evo mejo, glava pomaknuta tako da se linije vrata i odjela diraju i smanjena tako da stane u kacigu.

http://i50.tinypic.com/2n9f77n.jpg

Mejo kaže...

Okej, sad Domagoj može mirno spavati :)

Unknown kaže...

Ne vjerujem. Nije on takav. Neće biti zadovoljan osim s originalnom namjerom crtača. http://i49.tinypic.com/330w7cz.jpg

Mejo kaže...

To je bila originalna namjera? Onda si ga fakat sjebao :P

Domigorgon kaže...

Sve je u redu. Dobro ste me nasmijali, barem. :D