srijeda, 7. studenoga 2012.

EL 1

Boja i rotacija na krivu stranu: Dino.

Broj komentara: 9:

Domigorgon kaže...

Lijepo funkcionirate zajedno na ovome crtežu. Ajde sad jedan strip tako. :)

Mejo kaže...

Dino bi ga vjerojatno okrenuo naopačke :P

Unknown kaže...

Pa kad bi ga ti na krivu stranu nacrtao. :P

Mejo kaže...

Dobra slika, šmokljanu! :)

Filip kaže...

ima pravo čoek, svi pankeri su dešnjaci pa je i logičko da je okrenito.

Mejo kaže...

U desnoj ruci drži mitraljez, ovako ne može ciljat kak treba :P

Unknown kaže...

Možda ako si ga crtao u zrcalu, očito je da mu je u desnoj ruci neka oštrica.

Ali mislim da neće biti ništa od stripa ukoliko ne nađemo nekoga čije nam se priče sviđaju. Mejo nema ukusa pa misli da su njegove dobre a moje nisu. :p

Mejo kaže...

Što temeljiš na onih nula puta kad sam ja izrazio takav stav? Kad sam ja uopće napisao priču?

Domigorgon kaže...

Potužite se Macanu, on voli pisati scenarije za badava. :)