ponedjeljak, 5. studenoga 2012.

No rest for the wicked

Još jedno 24-satno crtanje stripova završih sa još 24 stranice za pojasom. Ovogodišnja tema, Bajka, dala mi je povoda da opet napravim nešto u stilu Trnoružice i barbarskog princa. Uvijek sam, naime, planirao napraviti trilogiju tih remiksova bajki pa je sinoć nastao drugi dio. Budući da se 24-satni stripovi tradicionalno rade bez riječi (kako bi bili razumljivi međunarodnoj publici), priča nema naslov. Ako bih joj morao dati jedan, budući da se radnja tiče Crvenkapice, a smještena je u Edo razdoblje japanske povijesti, prikladno bi ime vjerojatno bilo Edo bajka. Ima ženski, ima sve; a što je najbolje, strip je pohvalio apsolutni autoritet na temu nindža-literature! Mislim da ja imam razloga biti zadovoljan, a Vi da je pročitate. Prijatno!

Broj komentara: 5:

Filip kaže...

Misliš "Edo Baajka"?

:-)

Mejo kaže...

Na to sam ciljao, da :)

Duplo a mi je previše reperski, ipak.

jusuf kaže...

Strip izgleda nevjerojatno. A ako te Edo period veseli ko mene, bit će ti drago znat da je Sakai počeo radit 47 ronina: http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=41963

Mejo kaže...

Jebački, jedva čekam!

I hvala na lijepim riječima.

jusuf kaže...

Nema na čemu. Sigurno bi i Sakai tebi zahvalio na prostoti.