četvrtak, 11. veljače 2010.

Strašni nokturno!


Kad malo razmislim, Twilight je tek druga najgora stvar koja se dogodila dostojanstvu filmskih vampira. Mislim da je prva ipak trend da u jednom filmu ima više od jednog vampira, a koji se pojavio sa dolaskom Bladea, Buffy i srodnih akcijskih gluposti. U zlatnim danima kada je vampir bio samo jedan i glumio ga je Christopher Lee, cijeli je film bio posvećen borbi protiv tog jedinog antagonista. Danas Wesley Snipes samelje pedesetak vampira prije prve riječi dijaloga, a zadnjih 10 minuta filma se tuče protiv nešto jačeg level bossa. Twilight je isto krenuo sa ekstremnim brojem vampira u filmu, ali ekstremno malim. Naime, nema ni jednog.
Bah! Pogledajte Dracula: Prince of Darkness, taj me film prestravio kao klinca.

2 komentara:

Maxim kaže...

iskreno, ne znam kojeg Drakulu sam gledao, također ga je glumio C.Lee, ali ima puno verzija, uglavnom, bila je ta neka scena kad neka ženska gleda kroz prozor svoje kuće na groblje u podnožju, i onako, vidiš kako kroz groblje i nisku maglu polako Christopher tj Drakula korača prema kući, usrao sam se ko grlica, imao sam možda 10 godina, još je strašnije kad je crno bijelo :)

Bob kaže...

Jedini Drakula koji je mene štrecnuo bio je onaj Marvelov iz EKS Almanaha. Kupio sam nedavno Essential Tomb of Dracula, ali nikak počet čitat - valjda me frka da mi neće bit zanimljiv k'o kad sam imao 12. Probaj, možda ti se svidi. Mislim da je taj podosta u Hammerovom štihu.