utorak, 16. prosinca 2014.

Ispeci pa reci deci

Bilo je mnogo polemike u lijepoj našoj o uvođenju seksualnog odgoja u škole, a sad su još krenule i priče o građanskom odgoju. Kontroverzne su to teme oko kojih se lome mnoga koplja, no, kao i obično, ja sam izgleda jedini koji može objektivno sagledati situaciju. Pa mi recite, mudrijaši, misli li itko od vas na djecu?
Jel vi vjetujete da djeca hoće još predmeta u rasporedu? Nda, ni ja isto. Umjesto da im forsirate kojekakve odgoje, zašto im ne produžite veliki odmor, balavanderi?

Broj komentara: 5:

Domigorgon kaže...

Građanski i zdravstveni odgoj provode se, ali ugurani u postojeću satnicu. Sat razrednika više nije sat odmora, već ozbiljnih tema. Svaki predmet mora se dotaknuti građanskog odgoja i još k tome učenici moraju slagati, pazi sad, u osnovnoj školi, PORTFOLIO. Ma, katastrofa sve to.

Mejo kaže...

Dođavola, a mislio sam da je ova platforma sa rasporedom početak moje predsjedničke kandidature :P
Kak se tjelesni dotiče građanskog odgoja? Fer plej?

Domigorgon kaže...

Fakat te zanima? Odi na azoo.hr i pročitaj si. :P

Maxim kaže...

Službeni video tjelesno-građanskog odgoja

Mejo kaže...

@ Domigorgon - brijem da fakat ne, zapravo :)
@ Maxim - ...iii ipak fakat da, ako je to to! :D