petak, 29. kolovoza 2014.

U potrazi za dlakom

Spomenuo sam jednom prilikom da je moj prijatelj Bajo svojevremeno napisao knjigu koju je ilustrirao njegov prijatelj Mejo. Bio je to srednjoškolski pothvat i iako smo tada bili zadovoljni učinjenim i sa nakladom od deset primjeraka, s novim je vremenima došla i oštrija autokritika. Crteži kojima sam tada uresio knjigu mi danas ne služe na čast, pa postoji li išta bolje za napraviti s njima nego ih staviti tu na internet da malo nasmijem publiku?
Ne bih li bar malo osvjetlao obraz, sve sam ilustracije nacrtao ponovo i čak dodao neke nove. Za deset godina možemo očekivati reprizu, kada mi se zgade ilustracije koje sam napravio sada.
Tako ćeš narednih tjedana, dragi čitatelju, moći uživati u novim ilustracijama i smijati se starima, popraćenim dovitljivim citatima iz tog bezvremenskog remek-djela, U potrazi za dlakom!
Za početak naslovnica, koju knjiga izvorno nije imala:
"Prvo sam zamislio više enciklopedijski pristup, no poslje sam shvatio da u tome nema čari i originalnosti."

Nema komentara: