srijeda, 28. svibnja 2014.

Uskoro na Pirate Bayu!

Za razliku od onog bogohulja, uskoro dolazi Superman film kojeg želim pogledati: The Death of "Superman Lives"; What Happened? Dokumentarac je to o onom nesuđenom Superman filmu iz '97., sa Nicolasom Cageom u naslovnoj ulozi. Još jednom upućujem na govor Kevina Smitha o tome, urnebes je :)
A kome se to dopalo može baciti oko i na The Death and Return of Superman, sprdački dokumentarac o notorno lošem ali također i najprodavanijem stripu u povijesti, The Death of Superman. Također urnebes :)

Broj komentara: 5:

Maxim kaže...

Smithov govor je legendaran, al ne znam, meni WWW uopće nije loš film koliko ga ameri hejtaju. Mislim, nije baš Matrix kojeg je Will odbio ne bi li snimio ovo (hihi), al dobar i tipično Sonnenfeldski stiliziran blokbaster. Kevin (De)Kline je isto uvijek zabavan.

Mejo kaže...

Ne moraš meni govorit, ja obožavam WWW :)
Možda je uvrijedio hrpu fanova izvorne TV serije sa prijelaza stoljeća?

Maxim kaže...

Nisam seriju nikad gledao, pa ne bih znao kakva je. Al ova scena mi je jebenija od svih Burtonovih filmova u zadnjih deset 14 godina.

http://www.metacafe.com/watch/an-7RkK2unmnhYYJ/wild_wild_west_1999_crossing_the_line/

Maxim kaže...

Pfff, napišem "deset" i 14 zaredom. Mozak mi je prokuh'o očito...

Mejo kaže...

To je puno godina!
Ali Burton je nedavno bio producent na onom Lincolnu s vampirima, koji mi se isto dopao :)