ponedjeljak, 9. veljače 2015.

Zmajomor

Apolon i Piton, u borbi iz koje je bog izašao kao zaštitnik Delfija. Obično ga se prikazuje kako pobjedu nad zmajem izvojeva svojim lukom i strijelama, no ja više volim hands-on pristup. U svakom slučaju mislim da mač bolje funkcionira na slici.

Broj komentara: 7:

Filip kaže...

* izvojevati = izboriti
* izvoljevati = udostojati se, zanovijetati sa nerealnim prohtjevima...(zapravo malo teško prevest, ali otprilike glumit princezu)

srdačno vaš, gramar naci kelava

P.S. odi tetovirat ljude, tu bi mogo dobro zaradit :-)

Domigorgon kaže...

Iz Mignole u Millera? A kad će Merćep? :)

Mejo kaže...

@ Filip - Ispravljeno, hvala. Ako opet vidiš da napravim sličnu grešku, molim te, javi, jer ovo fakat nisam znao i sad me mori koliko sam puta ispao glup pred ljudima.

A tetovažiranje je definitivno nešto što planiram naučiti, samo čekam da ulovim vremena i kapitala.



@ Domigorgon - Miller nije izmislio crnu :P

Zapravo se u zadnje vrijeme jako bavim onim što sam počeo razvijati pred koju godinu, crtanjem bez crta, to jest koristeći te insinuirane linije. Koliko mi je poznato, ja sam jedini koji se bavi tako nečim, tako da bi to možda mogao baš biti Merćep :)

Domigorgon kaže...

Neka, neka, samo naprijed, gazda Merćepio. ;)

Ja sam jednom počeo koristiti izraz 'predumijevam', dok me frend nije ispravio (predmnijevam). Iz pametnog u glupana u tren oka!

Nisam robot.

Mejo kaže...

I takvi nam predaju djeci!

Domigorgon kaže...

Have no fear. Djeca imaju internete. Ergo, popila su svu pamet svijeta.

Mejo kaže...

Ti si jedini n00b u razredu