četvrtak, 27. studenoga 2014.

A Hard Day's Night

Još jedna godina, još jedno 24-satno crtanje stripa za pojasom! Ovogodišnje crtanje, peto po redu, je po mnogočemu bilo drukčije, barem meni. Za početak, skoro 200 sudionika? Jeste vi normalni?! Rekao bih da niste, prije da ste legende!
Nadalje, ja sam dizajnirao logo. Hvala Jusufu što je već prije lobirao da se onaj stari crtež tako iskoristi, mogu bez ustručavanja reći da bez njegove podrške ovog uopće ne bi bilo. Privilegija je to za mene, samo mi je žao što je godina za koju sam ja napravio logo prva u kojoj nisu radili bedževe :P
A štaš, bar je bio na televiziju.
Nadalje, ovo je prva godina u kojoj sam 24 stranice napravio Eastmanovom metodom - kad istekne vrijeme, radi dok ne dovršiš. Također, prvi ovakav strip sa tekstom. Također također, rekao bih moja prva prava protagonistica.
Kao i uvijek, hvala akademiji na gostoprimstvu, organizatorima na voljnosti, sudionicima na nepokolebivosti, volonterima na marljivosti, sponzorima na velikodušnosti i čitateljima na strpljivosti. Nadam se da ste na kraju svi skupa zadovoljni rezultatima!
Budući da je ove godine bio tako masovan broj sudionika koji su crnčili dugo u noć, odlučio sam pročitati sve do jednog stripa i potom napraviti osobnu rang listu najboljih. Očekujte ju idućeg tjedna, kao i jedno bonus iznenađenje!

4 komentara:

Biuk kaže...

Super ti je dvajestčetvorosatno-invazioni roman.

Mejo kaže...

Zahvaljujem! :)
Što se ti nisi prijavio?

Biuk kaže...

Sori na kasnom odgovoru. (poso, kuća, birtija)
Super mi je 24-satno crtanje, ali nemam taj poriv u sebi da to isprobam. Ne privlači me kao crtača, ni scenarista. Zasad.
Ali jebeno uživam kao čitatelj!

Mejo kaže...

I to isto valja :)