petak, 9. srpnja 2010.

Kritičar brata svoga


U duhu prave bratske ljubavi, moj buraz ne čita ovaj blog. Što je šteta, jer da čita, mogao bi vidjeti da će za rođendan dobiti majicu sa ovim crtežom.

Broj komentara: 7:

Filip kaže...

Iđeeeš!
radit ćeš je u Print Studiu?
Oni su dobri...

Kosko je do jaja.

Mejo kaže...

Fala, fala :)

Ne baš, idem kod Topića. Od tamo samo dobra iskustva imam.

Filip kaže...

Koji je Topić?
Nisam nikad čuo za njega, di mu je radnja?
I kolko dođe ovak neki print na crnu majicu? to ti je grafika negdje do A4 veličine ili veća?

Mejo kaže...

Ovaj Topić:
http://fototopic.blog.hr/

Obično mi naplate 70-80 kn, ali ovisi o raznoraznim kriterijima. Mogu i veće od A4 koliko sam vidio, ali nazovi pa pitaj.

dzuka kaže...

pa bolje da ne cita, da si ne pokvari iznenadjenje. : )
a crtez je do jaja!
btw, moj rodjendan je u 12tom mjesecu. : P

Mejo kaže...

Poklonio bih ti harem namontiran na Saab, ali ti čtaš blog pa ne bi bilo iznenađenje i jedina reakcija bila bi "Još jedan?" :P

Unknown kaže...

A meni? :D
Mislim meni ce uskoro 18... :P
dobar crtez inace :D