subota, 1. svibnja 2010.

Rezultati.


Ako se sjećate znanstvenog istraživanja od prije tri dana, nedvojbeno nestrpljivo čekate rezultate od zore. A rezultati su podjeljeni, što će reći, i da i ne.
Ne, nisam precjenio svoju brzinu. Table su bile gotove jučer u kasno popodne, a tuširanje se pokazalo daleko lakšim od očekivanog. Noć bi mi bila dovoljna da završim.
Ali jesam podcjenio svoje sabotersko tijelo i njegovu naviku spavanja usred noći. Nakon cca 55 sati budnosti istroših sve zalihe kofeina te sam, stjeran u kut, bio primoran ići zere leć. Te nisam potuširao do kraja.
A što sad? Što smo naučili iz svega ovoga? Tko će odgovarati za to? Kaj sa stripom?
Smislio sam tri moguća rješenja za probleme na koje je anketa ukazala:
a) postati robot ili zombij ili tako nešto, time eliminirajući potrebu za snom
b) bolje rasporediti vrijeme i raditi sistematski
c) naći tušera koji me može pratiti jer sam nacrtao osam tabli u tri dana, buraz!! :)
Međutim, nije gotovo! Strip se trebao pojaviti ovdje danas jer je Dan besplatnih stripova, i dođavola, dok god taj dan traje u mjestu gdje se pokret rodio kažem da se računa! Koje je to mjesto, pitate se? Amerika! Točnije Concord, Kalifornija. Kod njih je danas tek počelo, a ističe sutra u 9 ujutro po naški. Nije kraj!

4 komentara:

Domigorgon kaže...

WORK! WORK! *whiplash*

Unknown kaže...

ček ček ček!
Dan besplatnog stripa kako si ga ti nazvao je zapravo američki pokret gdje kupci mogu dobiti strip besplatno u određenim striparama na prvu subotu 5. mjeseca i nema nikakve veze s time zašto radiš strip?
Nije neki hrvatski natječaj gdje moraš završiti strip do 8 ujutro i poslat tipa Macanu radi samopromocije? Nije neki internacionalni natječaj di ćeš dobiti publicitieta tako što ćeš pokazati svoj strip među stotinama drugih koji su prispjeli?
Rok koji si si zadao uopče nije bio fiksni ili važan? >:

Drago mi je da si napravio nešto konkretno, ali fakat si ga pretjerao!

Zaključak? Dobiš loptom u jaja zbog dnda(i vjerovatno kina danas) idući put kad se vidimo! I ffs, mogao sam ti ja potuširat i vjerovatno obojati akvarelom da si mi slao stranicu po stranicu kako si ih radio!

Mejo kaže...

Radim strip jer strip mora biti rađen, i ako ovaj strip ne napravim ja, nitko neće. Ili još gore, netko hoće. Rok je bio kratak jer je Macanova inicijativa bila iznenadna, ali ako ću sudjelovati u domaćoj grani svjetskog pokreta za promociju devete umjetnosti osjećam se obavezan potruditi se maksimalno.
Rok je bio danas ujutro, moji svirepi trikovi služe samo da jasnije prikažu kako sam zakazao. Kada popravim tu grešku, bolje da strip bude vrijedan tolikog čekanja.
I znam ja kaj je po srijedi, sad si se tu raznjupao jer ti naslovnica još nije osvanula na internetu :)

Unknown kaže...

A gle, tvoja stranica ima 300% više posjetitelja nego moja Deviantart! Što će reči čitava 3. Želim publicitet Mejo! :)