petak, 23. travnja 2010.

Pogodite koji sam film gledao!

Evo kak ide:
Vampiri postoje! Međutim, ne radi se o odvratnim monstrumima, već civiliziranim damama i gospodi. Mi od vampira pratimo mladog Edwarda koji nikad ne pije ljudsku krv, te se zaljubi u glavnu ljudsku likinju. Međutim, glavni zli vampir oće pojesti Edvardovu curu što dovodi do akcijske kulminacije filma u kojoj negativac izvuče deblji kraj, a ljubav nadvlada sve prepreke.
Poznato?
Twilight, reći će neki. E pa nije, već Daybreakers!
Za film koji su najavljivali kao anti-Twilight, ne mogu vjerovati da nisu ni promjenili vampirovo ime :)
A sam film je čudan, ima rupe u logici, Willema Dafoea i više simbolike nego Velika knjiga simbolike za ljubitelje simbolike. I Dafoe je ovdje glumio uvjerljivo najlošije što sam ga ja ikad vidio. I Ethan Hawke izgleda kao Christian Bale light. Ako ste mislili gledati film, čekajte da dođe u videoteke.

2 komentara:

Bob kaže...

Pa dobro, da, i meni je ostavio isto takav dojam, al' zapravo mi se dopala atmosfera na početku i količina razmišljanja o svijetu u kojem su vampiri većina. Ništa pretjerano duboko, ali osjetim da su autori koristili neke moždane vijuge, a to se uvijek cijeni kod mene. :)

Opak crtež, usput!

Mejo kaže...

Ja sam zato čovjek jednostavnijih senzibiliteta. Ako se film vrti oko tipa sa ganom, koji je po mogućnosti u isto vrijeme i kauboj, ja sam dobio sve kaj sam htio :)