utorak, 13. listopada 2009.

Tome of Battle: Book of DBZ


"Okej, napadam ga. Dodaj mi 11d6."

Broj komentara: 9:

Domigorgon kaže...

Ja ne dozvoljavam ToB u mojoj igri. :)

Mejo kaže...

Nitko normalan ne dopušta. Ni ToM niti Incarnum.

Unknown kaže...

Ja sam ga isto zabranio a to cu i preporuciti matiji

Mejo kaže...

To se ne čini fer, zašto ti možeš biti Crusader, a oni ne? :P

Unknown kaže...

Jer sam ja prokleto mocan a oni nesmiju biti prokleto mocni XD uostalom uopce nema akademija kod mene :D

Mejo kaže...

Pa nema problema Martine, piše da Crusaderi ne moraju biti akademski školovani. Sve što znaju naučili su iz Kill Billa :)

Unknown kaže...

Hhahahhah ;D Zakon.. ali i dalje ne smiju! onda se ja moram truditi pa raditi jake protivnike.. i stavio si krivo ispod slike on rolla samo 2d4 i 1d6 ali onda na to zbroji 20 i radi dmg *3 XD ovo ja radim :D

Mejo kaže...

Znam, ali tvoju sam sliku već stavio.

Unknown kaže...

Koju? pa ja ju nisam vidio :)