utorak, 3. ožujka 2009.

Nezamislivi užasi

Već koju godinu radim na seriji crteža. Počeli su kada sam jednom prilikom čitao neku Pratchettovu knjigu, Kiselo Čaranje čini mi se. Došao sam do djela gdje su Rincewind i mali vrač dospjeli u svojevrsnu dimenziju koja postoji ispod Svijeta Diska, koju nastanjuju razne gadosti. Ta čudovišta je Pratchett radio kao parodiju i posvetu onima Howarda Phillipsa Lovecrafta, a opisani su da izgledaju kao križanci hobotnice i vrlo ljutog bicikla. U pamćenju mi je ostao citat iz tog poglavlja: "Problem sa nezamislivim užasima je taj što ih je neopisivo lako zamisliti." Nakon par dana sam odlučio da ih onda nije teško ni nacrtati.

Tu seriju zovem "Nezamislivi užasi", a posveta je Pratchettu i Lovecraftu. Kasnije su nastali i neki posvećeni Mignoli. S vremenom ću ih sve staviti ovdje, ali ne odmah. Ovaj je najnoviji. Ako netko pogodi kome je ovaj posveta, dobi link na smiješan video na YouTubeu.

3 komentara:

Unknown kaže...

Looks scary... XD

Nikad nisam citao pratchetta ni lovecrafta pa neznam reci..

Domigorgon kaže...

Jao, Kiselo Caranje... Pratchetta se cita na engleskom! :D

Mejo kaže...

Jebiga, Sourcery imam na naškom :)